صفحه اصلی
درباره ما
تاریخچه
اهداف و وظایف
نمودار سازمانی
منشور اخلاقی
اقدامات انجام شده
تماس با ما
قوانین و مقررات
قوانین
آیین نامه ها
دستورالعمل ها
شیوه نامه ها
بخشنامه ها
سامانه ها
سامانه جامع مدیریت حمل و نقل بار
سامانه سوخت ناوگان
کلیپ
ترددزمانی مکانی ناوگان بار
خود اظهاری
معرفی طرح مکانی زمانی
پرسش و پاسخ
انتقادات و پیشنهادهات
خدمات رفاهی
امروز: شنبه ۳۰ فروردین
۱۴۰۳/۰۹/۱۲
سازمان مدیریت حملونقل بار شهرداری شیراز بهعنوان نخستین سازمان در شهرداری این کلانشهر موفق به اخذ گواهینامه بینالمللی ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵ در سال جاری شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت حمل ونقل بار؛سازمان مدیریت حملونقل بار شهرداری شیراز بهعنوان نخستین سازمان در شهرداری این کلانشهر موفق به اخذ گواهینامه بینالمللی ISO 9001:2015 در سال جاری شد.
مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری شیراز در جلسه اعطای گواهینامه بینالمللی ISO 9001:2015 ضمن تبریک این موفقیت به سرپرست و کارکنان سازمان مدیریت حملونقل بار اظهار کرد: هدف از دریافت این گواهینامه ایجاد نظم سازمانی، جلب رضایت اربابرجوع و ارائه خدمات باکیفیت مطلوبتر به شهروندان است.
محمدرضا بهبودی با اشاره به انتخاب سازمان مدیریت حملونقل بار بهعنوان سازمان برتر در جشنواره مهر خدمت، افزود: این سازمان اولین مجموعه در بین سازمانهای شهرداری شیراز است که در سال جاری موفق به دریافت گواهینامه ISO 9001:2015 شده است.
وی این موفقیت را که حاصل تلاش بیوقفه و پیگیریهای دلسوزانه کارکنان و کارشناسان مجموعه است، شایسته تقدیر دانست و ابراز امیدواری کرد: این اتفاق خوب برای سایر دوایر شهرداری نیز محقق شود.
سرپرست سازمان مدیریت حمل نقل بار دریافت گواهینامه ISO 9001:2015 را نشانه همکاری و همدلی تمام کارمندان سازمان دانست و ضمن قدردانی از زحمات کارکنان سازمان که منجر به این دستاورد ارزشمند شده است؛ تأکید کرد: با تعهد به مفاد خطمشی کیفیت و رعایت الزامات استاندارد بینالمللی ISO9001:2015، از تمام همکاران درخواست میکنم تا با درک دقیق مسئولیتهای مطرحشده و همکاری در مسیر تحقق اهداف چشمانداز سازمانی یکدیگر را یاری کنند.
عبدالجلیل شریفی در ادامه ابراز امیدواری کرد: با تلاشهای مستمر تمامی کارکنان بتوانیم همانند سنوات گذشته در جهت ارائه خدمات به شهروندان و انجام اقدامات مطلوب و متناسب گامهای مؤثری برداریم.
قابلذکر است، استاندارد ISO9001:2015 با محوریت بهبود و ارتقای سطح رضایت شهروندان از طریق افزایش کیفیت خدمات ارائهشده به اربابرجوعان، بهبود زیرساختهای شهری و ارتقای توانمندی کارکنان بهعنوان ارزشمندترین سرمایه انسانی سازمان از طریق آموزشهای مستمر، مفید و همچنین بهبود و افزایش اثربخشی فرآیندهای سازمانی در شهرداری شیراز تحقق خواهد یافت.
برای مشاهده سایر تصاویر کلیک کنید
دریافت تصویر
منبع : سازمان مدیریت حمل و نقل بار
۲۲۰
مطالب مرتبط با این موضوع :
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در بازدید از سازمان حمل و نقل بار مطرح کرد؛ سازمان حمل و نقل بار یک مجموعه چابک، به روز و جوان است/ همکاری بیشتر سازمان حمل و نقل بار با سایر بخشها، نویدبخش آیندهای بهتر برای حمل و نقل شیراز است
بازدید رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از سازمان مدیریت حمل ونقل بار
دیداربا خانواده های شهیدان مهدی زاده و بهاری سعدی همزمان با دهه فاطمیه
سازمان مدیریت حملونقل بار شهرداری شیراز بهعنوان نخستین سازمان در شهرداری این کلانشهر موفق به اخذ گواهینامه بینالمللی ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵ در سال جاری شد.
مراسم پر فیض زیارت عاشورا و عزاداری به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)
نظری ارسال نشده است
نام :
پست الکترونیک :
شرح :
نظر :
برای ارسال نظر خود، دکمه ارسال را بزنید
کد امنیتی را وارد کنید
لطفا کد امنیتی را درست وارد کنید
باتشکر. نظر شما ارسال گردید
نظرسنجی
میزان رضایت شما از عملکرد سازمان مدیریت حمل و نقل بار به چه میزان است؟
عالی
متوسط
ضعیف
خوب
لینک های مرتبط
معاونت حمل و نقل و ترافیک
شهرداری شیراز
حمل و نقل بار درون شهری مشهد
حمل و نقل بار درون شهری اصفهان
سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور
اتوماسیون اداری
پیوندها
دفتر مقام معظم رهبری
ریاست جمهوری
شهرداری شیراز
استانداری فارس
پایگاه اطلاع رسانی شهرداری
آمار بازدید سایت
بازدید امروز :
۱۵۰
تعداد بازدیدکنندگان امروز :
۱ نفر
کل بازدیدکنندگان :
۹۲۳۹۰نفر
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری شیراز می باشد